dinsdag 4 januari 2011

Wie is Wie? Finn


Hoi,
Mijn naam is Finn. Ik ben in Duitsland geboren en leve nu sinds 1 ½ jaar in Amsterdam om te studeren. Omdat ik naar en internationale college ga, praat ik meestal Engels maar nu zal ik Nederlands leren. Sinds exact een week ben ik 22 jaar oud. Ik hou van muziek en speel ook de gitaar. Laatste maand heb ik zelfs mijn eerste concert in Amsterdam gegeven met een vriendin van mij in een gezellige bar. Ook luister ik praktisch altijd naar muziek in mijn vrije tijd.  Daarboven hou ik ook van koken, bijvoorbeeld voor mijn vrienden thuis, maar ik werk ook in een kleine keuken in een café. Al met al denk ik dat ik en vriendelijke mens ben maar tegen vreemde mensen ben ik soms ijdel en minder vriendelijk. Ik ga nog 1 ½ jaar studeren en daarna zal ik zien wat ik wil doen met mijn leven.
Zover

Finn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten