vrijdag 14 januari 2011

Alleen een koekje!- Pia

Ik vind het vooroordeel dat de Nederlanders je alleen een koekje geven heel grappig. Ik heb vaak koekjes met  Nederlandse vrienden gebakken en ik heb altijd meer dan een koekje gekregen. :)
Ik vind ook dat Nederlanders genereus zijn, minstens mijn vrienden. Bijvoorbeeld kan ik altijd een fiets of iets te eten lenen. Daarboven moet je niet over kleine geldsommen ruzie maken. 
Als ik voor  een biertje betaal, betaalt de andere persoon de volgende keer. Vandaar geloof ik niet in de meesten vooroordeelen en ik denk dat iedereen de verschillende culturen moet kennen leren. Ik denk dat veel mensen vooroordeelen hebben maar het is beter eerst de persoon te ontmoeten voordat men maakt zijn geest.
Maar ik denk ook dat de meesten studenten heel open-minded zijn omdat we met verschillende mensen en culturen tezamen leven. Een reden waarom ik van onze universiteit hou! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten