woensdag 26 januari 2011

Mijn nichje en neefje Lauren

Ik hou van mijn familie, ze zijn een belangrijke deel van mijn leven. Ik mis hun als ik hier in Nederland ben. Ik ga mijn nichje en neefje aan jullie voorstellen want ze zijn deel van mijn leven. Ze zijn de kinderen van mijn zusje.

Mijn nichje, Katie, word morgen 7 jaar oud. Zij is in haar eerste jaar op basis school. Zij is lang met grote groene oogjes. Zij is heel slim en doen heel goed op school. Als ik in Johannesburg ben, ik zorg voor haar en speel Barbies. Zij houdt van schrijven en lezen.

Mijn neefje, Darren is nu 4 jaar oud. Hij heeft blonde haar en blauwe oogjes. Hij houdt van auto's en fiets rijden. Hij zit nu op kleuterschool. Wij houden om Lego te spelen als wij samen bent.

Ze zijn heel lief en ik mis ze heel erg. Ik spreek met ze over de telefoon en soms skype ik met hun.

Ik ga in April weer naar huis dan kan ik de hele gezin en familie zien. Ik er zin in.

Lauren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten