maandag 31 januari 2011

Mijn favoriete vakantie

Twee jaar geleden was het mijn grootouders zeventig jaar verjaardagen en dat zouden ze graag vieren met het groeten familie. Daarom ging we allemaal naar Phuket in een week. Ik dacht dat ik nooit zo’n een mooi eiland gezien heb als deze. Het water was kristalblauwe, de handpalmen waren zeer hoog en de mensen echt vriendelijke. Mijn familie en ik woonden in een huis met zijn eigen kleine zwembad, met gardner en obers. Alles waar heel luxueus. Elke dag hebben we verschillende activiteiten probeerd; ik heb op het strand gerijd, een hele dag snorkeld en het strand, wie “The Beach”gefilmd was, gezien. Ik heb ook probeerd om op een olifant te rijden, maar ook om te zwemmen met een paar baby olifanten. Deze laaste ervang was zo geweldig en mooi, totdat een van de baby olifanten deed een shit in het water. Het was echt grappig. Ik denkt dat deze vakantie de beste vakantie was, die ik tot dusver heb probeerd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten