woensdag 26 januari 2011

Mijn Stad Johannesburg Lauren

Ik was in Johannesburg geboren. Iedereen die ik dit vertellen ben zo verbaasd. Ik hou van mijn stad en ga een paar redenen geven. 

Vooral mijn familie en vriended woonden daar maar er zijn kleine dingen die mensen weten niet van deze stad.

Johannesburg heeft een heel goed nachtleven. De clubs en bars zijn chic. Iedereen maken zichzelf mooi om uittegaan. Wij kunnen niet overal fietsen want de stad is te groot. Wij reden in een auto met musiek naar de club en bars. Het is echt gezellig. 

Op de straat staan er mensen bij de verkeerslicht om wat te verkopen. Als je niet wat koopt, de mensen zijn altijd gelukkig en willen met je praten. 

Johannesburgers houden van bier en rugby. Bijna elke weekend hebben wij en braai (bbq) thuis en familie en vrienden komen langs voor lekker eten en sport te kijken. 

Hier is een paar redenen die ik van mijn stad houden.

Lauren

Geen opmerkingen:

Een reactie posten