maandag 31 januari 2011

Hij deed zijn broek uit


Ongeveer een jaar geleden ging ik met mijn hond in het Saphatipark. Ik stond op en praten met een andere meisje dat ook met haar hond ging in het park. Ons honden renden en speelde. Van een kant van het park ging een dakloos mand met een groete zak. Mijn en de andere honden rende naar de man en beginnen om de tas te snuffelen. Ik denk dat de mand misschien eten heeft in zijn zak of andere dingen dat honden denk dat lekker ruikt. Maar men kon snel zien dat de man niet hou vanaf honden. Hij zaagt niet bang uit, maar heel boos. Ik dacht dat de honden kon voelen dat hij boos was, misschien denken ze dat hij een bedreiging waar, en dus begonnen ze te blaffen. Een van de honden sprong op zijn been en dan werd hij echt boos. Ondertussen hebben we probeert om de honden oproepen, maar ze luisterden niet. Dan begon de man om ons te komen en hij riep: Beheers uw honden. Twee seconden later deed hij zijn broek uit en gooide het op de grond. Dan zei tegen mij: Je moet mijn broek wassen. Hij heeft een echt agressieve houding. Ik en twee andere mensen die ook honden hebben had een lange discussies met de man. We hebben probeert om te verklaren dat deze del van het park was voor honden en de andere deel zonder honden. Van hij niet van honden hou kunnen hij gewoon naar de andere deel van het park gaan. Maar de man word echt niet rustig, en ondertussen heeft een bekijker de politie gebeld. De man word gearresteerd en ik ging naar huis. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten