zondag 23 januari 2011

beste spare-ribs van de wereld

Hoi allemaal,
ik weet het, ik ben een beetje laat maar ik heb iets heel belangrijks te vertellen: Na de demonstratie in den haag ben ik naar mijn ouders toe gegaan en daarna met een vriendin spare ribs wezen eten. Deze ribs waren het beste was ik ooit heb gegeten (nou, een beetje overdreven.. maar jullie snappen wat ik bedoel).  Zij hadden 4 verschillende smaken. Hot, ketjap, honing en naturel. En het beste was, dat het onbeperkt was. Dus je kon zo veel eten als je wilt. Heel vet! Maar de porties zijn al zo groot, dat het voor mij (en ik eet heel heel veel) niet mogelijk was om nog iets bij te bestellen.  (Een keer was ik er met mijn broer en hij heeft wel 2 keer bijbestelt) Maar ja, wat ik wil zeggen : als jullie nog een keer in den haag zijn en willen super lekkere spare ribs eten, ga dan naar de 'Flavors' in de Willem de Zwijgerlaan (Tram 11 of 17)

Sophie

1 opmerking: