zondag 23 januari 2011

The Strokes – “Someday” (door Kadri)


Het is allemaal begonnen een paar jaar geleden voordat ik studeert in AUC. Ik bring een groot deel van mijn zomer in Londen; het bezoeken mijn beste vriend die daar woont. Ik had de tijd van mijn leven! We gingen veel uit en genoten van het geweldige nachtleven van Londen. Een avond gingen we naar een burleque bar. Ik had nog nooit op een. De bar was ingericht in 1920 stijl. Mensen dansten en plezier maken. Ik en mijn beste vriendin danst op het podium. Op een gegeven moment gingen we om wat frisse lucht te krijgen. Ik was in gesprek met mijn vriend en ik merkte dat het dezelfde jonge die staarde me aan toen ik was aan het dansen is nu net naast mij. Hij maakte een opmerking over iets en we begonnen te kletsen. We hebben niet veel tijd om te praten als mijn vrienden naar huis wilde. Ook al was er weinig kans dat we konden elkaar weer te zien, schreef hijn zijn nummer en naam op mijn arm. Enkele maanden later, toen ik terug was in Londen, kwamen we weer op. Ik vertelde hem over een concert waar al mijn vrienden gingen en wij gingen daar. Toen we daar aankwamen beseften we dat sommige van onze vrienden waar dezelfde. Een van onze gemeenschappelijke vriend was het uitvoeren en omdat ze waren niet erg goed, ik vroeg hem wat is hij gewoonlijk luistert. Hij zei dat hij vooral luistert naar The Strokes. Ik was niet zeiker wie deze band was. Ik had gehoort van de naam voor.
Een half jaar later was ik begonnen met school aan het AUC en vrienden te maken met een Engelse mesje. Zij was ook uit Londen en ze hield ook van The Strokes. Ik besloot om een album van The Strokes te downloaden. Ik vond ze vanaf het allereerste begin. “Someday” was zeiker een van mijn vavorite nummers.

De video kan je hier vinden:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten