zaterdag 15 januari 2011

Naar de Van Gogh Museum...(Anne)

Het afgelopen weekend ging ik naar de Van Gogh museum. Om mijn Nederlands to oefenen. Heb ik alle de bericht in het Nederlands gelezen. Het ging en stuk beter dan ik eerst gedacht. Ik vont het ook heel bijzonder om en heel vaste collectie van Van Gogh  toezien. Hij es veel en beroemde wereld kunstenaar.   Tussen zijn meer bekende werk was daar ook heel veel ombekend werk. Hij heeft acht heel veel geschilderd in zijn leven. Ik vond het ook leuk toezien hoe veel zijn schilders veranderde tuin hij naar ander plaatsen in verhuisde. Daar is echt en groet verschil tussen zijn werk toen hij in Nederland wonen een Frankrijk wonen.  De museum es heel mooi en elke kunstwerk  heft ondertiteling dat en verhaal telt. Als je verveld bent, ga en daagje naar het museum.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten