zaterdag 15 januari 2011

Mijn Favoriete Cowboy…(Anne)


Want ik opgegroeide in en het platteland, heb ik en klein fascinatie met oud western films en verhalen. “Jesse James”, “Billy the kid”, en Clint Eastwood en al zijn spaghetti western zijn en onderdeel van mijn kinderjaren.  Maar daar es een cowboy de mijn favoriete was, en dat is Lucky Luke. Met zijn paard Jolly Jumper, hebt hij geweldig avonturen gemaakt door het oude west. Hij kwam alle altijd all de fameus western gezichten tegen, maar mijn favoriete criminelen zijnen de Daltons. Een van de reide dat ik Lucky Luke zo leuk vind, es dat en da zomer vakanties dat mijn nichtjes en neefjes naar Canada kwamen lezende ze Lucky Luke altijd voor, want de kinderen in mijn familie kunnen in de tijd Nederlands niet lezen.  We moesten altijd heel hard lachen van al de verstoring dat de Daltons veroorzaakte, en hoe ze altijd uit de gevangenis ontsnapt. Maar Lucky Luke was altijd de betrouwbaar cowboy wie sneller dan zijn schaduw kun schieten. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten