dinsdag 25 januari 2011

De lente is hier!


De lente is al hier! Je gelooft me niet? Kijk naar de winkels dan. De nieuwe collecties zijn al blootgesteld. De lente komt eerst aan de winkelstraten:)
Een snelle blik op de nieuwe collecties blijkt dat de prints op de kleding worden dominante dit voorjaar. De drie belangrijkste soorten prints zijn met bloemen, dieren patronen en geometrische-diagonale vormen. 



De ontwerpers hebben ook veel lichte kleuren. Al deze nieuwe kleren zien er echt vers in vergelijking met de donkere winter kleuren in de collecties. Mijn favoritte kleur, rood, is een als de belangrijkste accenten in de nieuwe collecties.Kijk eens naar deze fascinerende jurk:

Mango


Ik vind het dier walgelijk prints dus ik zal onthouden van hen. De Lente / Zomer 2011 collectie van "Mango" is weer erg elegant en stijlvol. De modellen zijn eenvoudig en niet versierd. "Zara" heeft ook een aantal zeer stijlvolle nieuwe modellen, met name de "Business vrouw" kleren. De nieuwe collectie van het merk is vol van bloemmotieven en dierlijke prints. Sommige van deze ideeën vind ik kitscherig, zoals bijvoorbeeld deze:

Zara

Nou, snel naar de winkels!
De lente is niet zo ver. Het is slechts drie maanden weg:)

Teodora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten