woensdag 26 januari 2011

Cultuur: De wereld draait door – Van Finn


Onlangs was ik bij een Nederlandse vriend om koffie te drinken en te praten. Toen ik kwam heeft hij televisie gekeken. De wereld draait door. Naar het schijn is de wereld draait door de bekendste Nederlandse TV show, en bijna elke Nederlander kijkt het. Toen ik nu in die kamer van mijn vriend kwam, ging het in de show om een kunstenaar, die een loper uit pinda’s heeft gemaakt. Voor goede 20 minuten hebben al soort van mensen over een karpet gepraat, op het goed is met eten kunst te maken, op men ook erop lopen kan, en op het niet een discriminatie is voor mensen met pinda allergie. Ik denk dat het in de hele show alleen om belangeloze dingen ging, en mijn vriend dankte het op. Hij heeft de wereld draait door nog steeds gekeken, zoals vele andere Nederlanders ook.     

Geen opmerkingen:

Een reactie posten