maandag 17 januari 2011

Voetbal

In deze blog wil ik graag schrijven over mijn favoriete hobby, voetbal. I begon met voetballen toen ik 7 was met mijn vader in de tuin en later bij een club. Ik raakte snel geobserdeerd met voetbal en bekeek alle wedstrijden op televisie. Ik ben al sinds ik jong was fan van peruaanse voetbalteam, Alianza Lima maar was ook fan van het argentijnse club, Boca juniors. Boca juniors word gezien als 1 van de beste teams in de wereld omdat ze alles hebben gewonnen wat er te winnen valt. In mijn Thuisstad Lima, ga ik vaak naar het Alianza stadion om mijn team te supporten, dat mis ik heel erg van Zuid Amerika. Aan de andere kant heb ik Boca juniors maar 4 keer zien spelen in het echt en maar 1 kee rin hun wereldberoemde stadion “La Bombonera”. -----Renzo

http://www.youtube.com/watch?v=5UDADrC1kGQ&feature=related

Geen opmerkingen:

Een reactie posten