woensdag 26 januari 2011

Zomer - Renzo

Ik kan niet wachten tot de zon weer komt in Amsterdam. I denk dat het leven zoveel beter is wanneer er zon is. Wanneer de zon komt kan je zoveel meer doen en voel je je zoveel beter. I denk ook dat de winter meer depressies veroorzaakt in mensen en het dwingt mensen binnen te blijven. Ik ben niet gewend aan het koude weer dus het is moeilijk voor mij om naar buiten te gaan in deze kou. Het wordt ook ongemogelijk te fietsen, vooral in de straat bij ons gebouw, de Molukkenstraat. Zodra de zomer begint zie je meer mensen fietsen en bewegen door de stad. De parkens zijn vol met mensen die aan het sporten zijn, barbecuen, of gewoon ontspannen. Ik geloof dat het leven beter is wanneer er zon is. Alhoewel het geen grote activiteit is in Nederland om naar het strand te gaan, elke keer als ik aan de zomer denk, denk ik aan strand. Mijn stad is aan de kust dus het was altijd makkelijk om naar het strand te gaan. De meeste mensen huren zelfs huizen een uur weg van Lima gedurende de zomer zodat zij van de zee kunnen genieten. Soms wens ik dat de Nederlandse stranden een beetje warmer zouden zijn en dat er mooie golven zijn om op te surfen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten