donderdag 27 januari 2011

Cultuur verschil: Anne


Daar es en hele groet verschil in het koffie culture tussen Canada en Europa. In Canada, mensen eten vaak hele snel, of ze namen alles weg. Het es niet raar om koffie in de auto met te namen. Mensen drinken koffee zo vaak al ze ergens moeit renen, bijna iedereen heeft en wegnaam mok. De tafels in en café zijn vaak lege. Als en student es dit eigenlijk wel fijn, want ik kan vaak voor huren in en cafe zitten en mijn huiswerk maken. Op school, heb ik en tien minuut pauze, voor en drie huur college, en iedereen komt terug naar de klas met koffie in en mok. Het eerste week toen ik here was moesten ik wenen aan de half huur koffie pauze! Ik ben zo gewent dat iedereen haaste van hun auto naar de kassa en terug naar de werk.... Ik gaan wel vaak voor koffie met vriendin, en vaak stoppen wij bij en cafe als wie naar Vancouver of Whistler moeten rijen. Ik vind het hele interessant dat heer iedereen zit om koffie te drinken.  Ik denk dat het veel gezonder es om het te zitten als je iets vil drinken of eten. Ik denk dat alles beter smaak als je de tijd neemt om het te genieten. Ik heb hoorde dat Starbucks nieuw naar Europa komt! Ik hoop dat mensen niet zoon levenstij start aan te passen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten