zondag 23 januari 2011

Nederlandse films


Ik weet niet wat is het probleem met de Nederlandse films. Ik heb gezien "Alles is liefde" en het was fascinerend. Het was een heel charmant en grappig verhaal. Ik dacht dat ik mijn Nederlandse praktijk meer en ik vond andere Nederlandse films. Ik heb gezien "Komt een vrouw bij de dokter" met Carice van Houten, want ik haar leuk vind. Afgezien van de actrice, deze film heeft niets gemeen met "Alles is liefde". Het is zo deprimerend en verdrietig dat ik slecht een paar uur voelde nadat ik zag het. Toen besloot ik om te zien "De gelukkige huisvrouw" want het is ook met Carice van Houten. Het was weer zo deprimerend en vreemd dat ik stopte na 10 minutes.Finally, begon ik te kijken "Terug Naar de Kust". Nog meer het zelfde verhaal - ik gestopt na 20-30 minuten. Zo raar.
Teodora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten