donderdag 27 januari 2011

Film recensie: Despicable me!

Als ik mag so veel animaties ik wil idereen vertellen over een. Ik vind deze animatie heel grappig en heel origineel.

Het verhaal gaat over drie weeskinderen die krijgen die door een boze man. Aan het begin de kinderen zijn niet gelukkig met hun niewe ouder. Het kwaad man (Igor) is met behulp van de kinderen om een machine te stelen. Zijn boze plan is on te stelen de maan. Hij werd zijn plan niet vergeeten als langzaamaan hij gehecht raakt aan de kinderen. Hij begint al seen ouder voelen en hij houdt van dat. De kinderen maag hem meer en meer. Als hij staalsoorte de maan, de wereld werd een trieste plek. Dit is de climax van de film, die wordt omgezet in een happy end.
Ik poster ook de aanhanger, voor het engelse versie van de verhaal.Iulia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten