zondag 23 januari 2011

Ratatat – “Dura” (door Kadri)


Ik weet deze band voor een lange tijd al. Het moet zijn geweest 4 jaar geleden toen ik eerste hoorde over hen bij een vriendin plaats. Ik had een blik door de van zijn iTunes en dit was de einige artiesten die ik kon laater nog herinneren. Ratatat is een zeer speciale naam en makkelijk de onthouden. Op het moment dat ik voor het eerste luisterde naar hun muziek, electronische muziek was nieuw voor mijn. Ik vond electronische muziek niet leuk dat veel. Maar voor sommige redden ik echt graag Ratatat. Vele jaren later ontmoette ik een jonge tijdens de reis die hun lieve performance zien. Ik had niet geluisterd naar Ratatat voor een tijdje op dat moment, maar toen ik terug thuis ben ik begonnen helemaal op nieuw. Na een paar maanden, ze kwamen om te presteren in Paradiso en een hoop van mijn vrienden van school waar gaan naar het concert. Ik voegde zich bij hen op het laaste moment en ik heb nooit spijt van gegad tot nu toe, want het was een van de beste lieve shows ik ooit heb gezien. Ze klonk nog beter inhet leven. De kamer was dicht met muziek en de mensen werden gek. 


(door Kadri)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten