donderdag 20 januari 2011

Nederlandse Theater (Anne)

Dit afgelopen weekend ben ik met mijn familie, (Om, tante, en neefje)  naar het Nederlands theater in Zoetermeer gewist.  Het was en verhaal over en  man en, en mesje wie en kamer in zijn huis huurde. Hij was en oude rockstar wie in en Beatles cover band hat gespeeld.  He voortelde zijn herinneringen aan de mesje van zijn “rock en rol” dagen. Als je kan zien, was de verhaal heel simpel. Eigenlijk vond ik dat de verhaal over niets ging. Ik had geen problemen met het Nederlands to begrijpen, zo dat volde vel groet.    
Ik vond het toneelstuk nog steeds mooi want in twee huur spelden de band bijna twintig liedjes van de Beatles. Helaas waren alle leedjes in het Engels. Maar ik denk dat het criminele zal zijn als ze de liedjes probeerde te vertalen.  Daar waren acht zangers, elke persoon haat en uitstekend stem. Hat was bijna en naar maak van de Beatles. Ik zeg almaar “bijna” want ik heb nooit de beatles maai gemaakt, en ik denk dat niemand ze ooit kan verpersoonlijken.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten