donderdag 27 januari 2011

Een weekend naar Berlijn: Anne



Ik ging het afgelopen weekend naar Berlijn om en paar vrienden van Canada to bezoeken. Mijn ander vriendin wij ook op AUC is kwam ook met. Twee van mijn vrienden zijn daar ook op en studenten uitwisseling, en de ander woont in Berlijn, maar hij is en maand thuis verblijven. In Canada gaan wie allemaal naar de zelfde universiteit., wie zijn ook allemaal in de zelfde studie jaar.  Ons weekend was heel druk. Op vrijdag kwam ik aan om 18:30, Mijn vrienden waar all bij de vliegveld.   Toen ging wij naar Alexanderplatz en hebben wij daar de ander twee ontmoet. Berlijn is veel groet koper dan Amsterdam, zo wij hebben eerste eigens iets ge drinken en heel lang over ons reizen gepraat.  Op zaterdag heft mijn vriend ons en gids van Berlin gegeven. Wij hebben bijna vier huur do de state gelopen, en het was zo koud buiten dat wij moesten en paar kier koffee drinken om te opwarmen. S’avonds  ging wij naar en Duitse disco, het was heel leuk, en de musziek was heel groet. Wij kwamen thuis als de zon opkommede. Zondag weerde wij wakken en hebbe wie heerlijk ombijten.  Wij vaar nog moe van het s’ avonds voor. Zo wij heb veel van de daag in kleine cafés gezeten. Het was ook zo koude op zondag dat elke kier ik naar buiten ging dag ik dat ik zo doodvriezen.  Ik moeste maandag morgen om 7:00 terug. Maar mijn vriendin woont twee huur van het vliegveld, zo ik moeste heel vroeg op. Ik heb zondag ook niet geslapen! Maar het weekend was heel gezellig. En ik zou wel weer naar Berlijn to gaan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten