woensdag 19 januari 2011

An embarrassing childhood moment

Deze een keer toen ik 5 jaar oud was, was ik bij de bushalte op mijn weg naar school. Mijn zus Carolyn (ja die meisje van die andere klasse) dacht het zou grappig om te zetten "Silly Puddy" in mijn haar. "Silly Puddy" is een kleverige stof en is echt moeilijk om het eruit te komen van je haar. Het was in de voorkant van alle andere kinderen bij de bushalte, en ze waren allemaal veel ouder dan ik. Ze allemaal begon te lachen en ik begon te huilen en ik gelopt terug naar ons huiz, zodat mijn moeder kon krijgen uit het "Silly Puddy" van mijn haar. Ik eindigde met mijn haar heel kort om het spul uit mijn jaar te krijgen knippen. Ik zag eruit als een kleine jogen. Ik ben nog steeds op zoek naar wraakvoor mijn zus! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten