donderdag 20 januari 2011

Zon Zon Zon! (Anne)



Op koude dagen denk ik trug naar laste jaar! Van ik was van af januari tot maart in Indonesië. Mijn school was gesloten voor de Olympische spelen, en ik wilde voor en paar mande gaan reizen zo ik vond mijzelf in Balie. Het eerste daag dat ik er was ging mij vrienden (Samadhi) en ik naar het strand.  Het was heel harte aan het ragen maar wij volde gag gaan surfen, zo we hebben planken gehuurd. Het wier was niet zo warm en met het regen we dachten niet om zonnebrandmiddel in besmeren. Het was en leuk middag, en wie hebben en paar golven gerijen. Maar toen wij naar huis kwamen wiste wij dat wij heel gebruind waren. Mij en Samadhi waren helemaal rood net als en lobster.  ’s Avonds gingen wie met en grote groep van vrienden dansen. Ik kan jou nieuw vertelen dat het mix van alcohol, zon, en hete helemaal niet leuk is. Maar wat is erger was toen ik wakker werd de volgende ochtend en ik kon niet beweging, mij ogen waren dicht en opgezwollen want zij waren zo gebrand.  Samadhi en ik had al geregelde dat wie naar en ander drop ging. Zo wie moeste met ons rugzakken i en hele kliene auto voor bijna twee huur rijden. Toen wij in de nieuw drop kwam moeste wie voor bijna twee dagen binnen blijven en ongeveer elke huur onder de koude douche om af te koelen. Wie hebben ook  en wiek lang in T-shirts gelopen want anders was het te warm op onze ruggen.

Dit klink niet zo leuk maar wij waren hele blij dat bit is gebuurd toen wij nog hele witte waren. Voor de rest van het reis waren wij hele verzicht met het zon, en wie kwamen thuis helemaal bruin! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten