zondag 23 januari 2011

Land van de wonderen

Er zijn plaatsen in de wereld waar wonderen gebeuren. Ik heb een artikel gelezen over een dergelijke plaats. Het heet Singita en ligt in Zuid-Afrika. 


In de vertaling betekent het woord Singita letterlijk "land van de wonderen". Het is een private reservat en het biedt de ultieme spa-ervaring.  Singita is gelegen in het noorden van Tanzania, in het westelijke deel van het Serengeti National Park. De spa reserve bevat een eclectische mix van Afrikaanse erfgoed en de Europese eigentijds meubilair. Dit voegt een luxe gevoel bij deze unieke Afrikaanse wildpark.


In Singita kunt je expereince het milieu en leren over de ecologische manier van het behoud daarvan. Gedurende de dag kunt je genieten van de natuur door middel van verschillende spellen, rondleidingen en excursies. Als ik kan overal waar ik wil gaan voor een vakantie, zal ik zekervoor deze plek te bezoeken kiezen. Ik kan nu al voorstellen dat ik liggend op het strand :) Wil je met me mee?

Als je meer wilt weten, klik dan hier http://www.singita.com/

Teodora

Geen opmerkingen:

Een reactie posten