zondag 30 januari 2011

mij presentatie

Deze week mijn weblog gaat over mij presentatie. Dat is een preview van mij presentatie.
Ik heb gekozed de meest populaire niuews van Polen van 2010 voor het onderwerp van mijn presentatie. Dat was de grootste standbeeld van Jezus in de wereld. Bijvoorbeld, er was een reportage op CNN, een artikel in De Volkskrant en een parodie op The Colbert Report.
De standbeeld een idee van een priester was. Hij naam is Sylwester Zawadzki. Hij is 78 jaar oud en hij woont in Swiebodzin. Swiebodzin is een kleine stad in het Westen van Polen. Het heeft 21duized inwoners. Er zijn geen interessant dingen in Swiebodzin. Meneer Zawadzki is veel entrepreneurial. De skulptuur koste 4 miljoen euro en het is betaald door de mensen die naar de kerk gaan. Meneer Zawadzki gelooft dat het standbeeld 5 miljoen per jaar zap opleveren door toeristen. Het kost 5 euro de standeebld te zien en te invoeren.

zf

Geen opmerkingen:

Een reactie posten