donderdag 13 januari 2011

Fietsen - Karen

Ik en mijn vrienden hebben over de barre weersomstandigheden in december gesproken. Voor ons, als immigranten in de Nederlands, vinden we het te koud om in minus zeven grade celsius en met dik sneeuw op de grond te fietsen. Maar we hebben gezien dat veel Nederlanders in het koud weer vietsen, zelfs vrouwen met een of twee kinderen op hun fiets. Mijn vriend zei dat het is misschien een van de redenen waarom mensen hier zo gezond blijven, en de huisartsen zo min oefenen krijgen! Toen de ander vriend zei dat ze denk niet haar huisarts veel ervaring heeft, heeft mijn eerste vriend voor haar gezegd: ga net naar de noodhuld en zei voor de verpleegster daar: mij (been, maag, enz.) doet pijn. Daar hebben hun veel ervaring!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten