dinsdag 4 januari 2011

Dora in de Nijntjeland. Ja.

Hoi allemaal!

Ik ben Dora en ik ben half-Kroatisch en half-Japanner. Ik ben 22 jaar oud en ik heb in Amsterdam gewoon voor 1,5 jaar want ik studeer bij AUC. Als Alon, mijn major is Social Sciences maar ik ben heel geïnteresseerd in de psychologie en begrijpen wie mensen denken. Maar omdat de brein is een complexe orgaan, ik denk dat het is heel belangrijk om te weten ook een beetje filosofie, biologie,antropologie, neuroscience, literatuur etc. als je wil brein bestuderen.
Maar wanneer ik voel me niet zo 'geeky' ik geniet van fotografie, kunst, wandelen, gezelschap van vrienden, lachen, films kijken, muziek of denken en praten over culturele verschillen.
Ik denk dat Nederland is heel interessante land met heel veel interessante ideeën. Soms, de nieuwe experimentele ideeën zijn een beetje raar maar ja, zij zijn belangrijk om innovatie te doen. Ik hou van fietsen en ik denk dat fietsen in Amsterdam traint je reflexen goed. Ik ben niet zo gek op sneeuw en koud winters, maar alles is goed omdat er zijn (king size) stroopwafels, gevulde speculaas (AH gevulde speculaas is de beste), sterrenmunt tee (waar anders je hebt het?) en Nijntje (moet ik meer zeggen?).
Ik weet het niet als ik zal vervelen van deze snoepjes in drie jaren dat ik wil doorbrengen in Nederland, maar Lotus Speculaas? Nooit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten