dinsdag 4 januari 2011

Wie ben ik?




Hallo allemaal,

Mij naam is Anne. Ik ben twee en twintig jaar oud. Ik woon in  Squamish, British Columbia, Canada.  Daar ben ik en student bij Quest University Canada. Ik studeer  social sciences met en interest in gezondheid.

Voor de volgende zes maanden ben ik en student met Amsterdam University College.  Ik verheug mijn zelf op deze aankomsten maanden.  Eveneens, Ik ben enthousiast om en cursus in Nederlandse te namen, omdat dit is de eerste keer dat ik  heb de gelegenheid om Nederlandse te studeren. En de volgende maanden hope ik ook meer van Europa te zeen. Ik heb en paar vrienden van Canada wie ook in Europa studeren voor en semester. Ik hope dat vei ergens ontmoeten, en, en beetje samen reizen.   

Ik verheug mie om jullie leren te kennen!

Alle Beste,

Anne 


Mijn achtertuin 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten