maandag 3 januari 2011

Kadri uit Estland



Hey,

Ik ben Kadri uit Estland. Het is een klein land in Oost-Europa naast
Letland, Rusland en overzees van Finland. Ik heb in Amsterdam gewoond
voor ongeveer twee jaar en met deze twee-iets jaar ben ik begonnen
meer Estse te voelen dan Nederlands. Nederlands leren geeft me een
kans om mijn Nederlandse identiteit te vinden. Ik ben erg enthousiast
over deze cursus en school in het algemeen. De andere cursussen die ik
doe zijn humanities onderwerpen. Ik ben gericht op film en literatuur.
Deze twee zijn mijn favoriete onderwerpen van allemaal. Ik heb vooral
zin in het volgende semester omdat de meeste van mijn cursussen
zullen gaan over film en/of literatuur. Gebaseerd op de bovengenoemde
kun je zeggen dat ik in mijn vrije tijd houd van lezen en filmkijken.
Naast films te kijken, geniet ik ook van animaties te maken. Animatie
is niet echt een film, maar het proces van het maken is enigszins
vergelijkbaar met elkaar. Het maken van animatie stelt mij in staat
verhalen te vertellen die ik ook op een dag zou willen vertellen door
films. Ondertussen geniet ik van de eenvoudige bewegende foto’s die ik
elkaar zet op mijn keukentafel.


Tot laater!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten