zondag 9 januari 2011

Film Review (Anne)

De Hel van ’63 is en dramatis verhaal over de Elfsteden tocht van ’63. Het verhaal is op basis van de historisch tocht in 1963, toen 10,000 schaatsers hebben meegedaan, ondanks het verschrikkelijke koude winter weir.  In het echte leven hebben allen maar 63 schaatser de tocht afgemaakt.

De begin van de film was  grappig. Maar het duurde niet lang voor de film langdradig en zoetsappig werd. De verhaal gaat over vier mensen veer schaatsen de Elfsteden tocht voor persoonlijke reden. Maar want het wier zo slecht vaas, moesten het stad burgemeesters beslissen of het en groet idee vaas om met de tocht door te gaan. Maar met aandrang van het de ander politiek, koning, en het publiek hebben de stads mannen besluiten om door toegegaan.

Annemiek schaats de tocht omdat haar vriend Melle en jaar daar voor is door het ijs gevoelen, een van zien dromen vaas om en  Elfsteden kruisjes te hallen.  Snjoed es en arme 18 jaar oud boer. Hij vil de tocht schaatsen want hij wil zijne vaders boerderij kopen, het is duidelijk dat daar geheimen in zien familie es, maar vei vinden het nooit uit.  Kees es en onverantwoordelijk  maan, hij kan gein baan houden, en ook niet zijne beloften aan vriendin, ze is ook zwanger. In het begin van de film lopen de vriendin vaag van de relatie. Kees denkt dat als hij the tocht kan maken, laat hij haar zijn dat hij iets kan afmaken.  Henk es en verliefde soldaat , hij rent weg van zijn legerkamp om de tocht te schaatsen, en zijn vriendin toemoeten in en hotel kamer.

Bent je nieuw all verveeld?

Daan kan ik jou vertellen dat, Kees’s vriendin bevalled, de militaire es achter Henk, De stad burgemeesters kanen niet besluiten of zij moeten de schaatsers vaan de ijs hallen. Daar zijnen achten vroost-monsters,  en, en elke scene dat de schaatsers op het ijs  voorden er drie of vier keer dramatische gevallenen, en dan iedere andere scene voord iemand besnijden bij en ander schaatser. Het is echt en wonder dat de drie van de vier schaatsers door het vind en ijs de tocht hebben afgemaakt.

Geen opmerkingen: